אמצעי פרסום קלאסיים שממשיכים לתת עבודה
קסם התלי דלת
בשנים האחרונות, עולמות הפרסום הולכים ומשנים כיוון לכיוון השיווק הדיגיטלי. חברות רבות בוחרות להשקיע בפרסום באינטרנט, ברשתות החברתיות ובבאנרים הקופצים לגולשים במהלך הגלישה באתרים שונים.
עם התפתחות השיווק הדיגיטלי, עדיין ישנן שיטות שיווק מסורתיות, אשר לא מפסיקות להיות בשימוש רב על ידי חברות רבות וזאת מכיוון שהן פשוט אפקטיביות. אחת השיטות העיקריות שממשיכות לבלוט ולהוביל את אמצעי השיווק המסורתי, הוא התלי דלת.
כל מה שכדאי לדעת על תלי דלת
תלי דלת, הוא בעצם פלייר מיוחד המתלבש על ידית הדלת של קהלי היעד שלכם ומחכה להם עם מסר נבחר, לטובת הגעה ממשית, עד בתי הלקוחות שלכם.
היתרונות של התלי דלת
היתרון הכי גדול של התלי דלת, הוא הנוכחות הפיזית שלו. בניגוד לפלייר ששמים בתיבה, או בבאנר שקופץ באתר, הוא לא ילך לאיבוד בתוך ערמת דואר שנזרקת לפח ואי אפשר ללחוץ עליו כדי להעלים אותו לפני שקוראים את המסר שעליו.
הניסיון הרב שלנו, מוכיח ומראה, שפלאיירים איכותיים שעוצבו בצורה מעניינית, בצבעים מושכים ועם מסר ברור, הביאו לפניות ללקוחות שלנו וגרמו לקהלי היעד שלהם, להתעניין, לקרוא ולצרוך את השירותים והמוצרים, שהצענו להם.
תלי דלת – איך עושים את זה נכון?
שימוש נכון בתלי דלת, הוא קודם כל להבין את המשמעות שלו. מדובר בדף יפה ואיכותי שנתלה על הדלת ומונע מהלקוח להיכנס הביתה או מעכב אותו. לכן, כדי שלא נייצר חוויה שלילית ללקוח הפוטנציאלי ונמשוך את תשומת ליבו החיובית, התלי דלת שלכם חייב להיות מעניין.
נראות – השקיעו בעיצוב איכותי ומעניין שקשור למוצר או לשירות שאתם מציעים. לדוגמה – רוצים לפזר תלי דלת על פיצריה? תשקלו לעשות את התלי דלת שלכם בצורת משולש פיצה. מי יעמוד בפני זה? מי לא ירצה להזמין פיצה באותו הרגע?
מסר – ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אין זמן או חשק לקרוא מסר ארוך. הקפידו על מסר קצר, ממוקד ומושך שמותאם לקהל היעד שלכם ויגרום להם להתעניין וליצור עמכם קשר או לזכור אתכם להזדמנות רלוונטית.